Content marketing

Content marketing omvat zowel de productie en het delen, enz. We kijken naar hoe om te slagen in content marketing. Het artikel is onmiddellijk een beetje lang, maar als je het allemaal leest, zult u zeer goed gekleed om ofwel uw content te maken of te weten wat u wilt benadrukken als je wilt om hulp te krijgen met uw content marketing.

Verspilling van tijd is vervelend

Het woord "vervelend" beschrijft de situatie waarin je geïrriteerd raken of misschien een beetje boos.  Dit was het gevoel dat we hadden voor het uitvinden van Loggershut.

We ontdekten hoe tijdrovend en moeilijk het was om goede influencers te vinden tegen een eerlijke prijs. Dat is waarom we ontwikkeld: Loggershut, waardoor het gemakkelijk voor u om het bewustzijn over uw merk en de verkoop van producten en diensten te creëren.

Als u kiest voor Loggershut als een leverancier om influencer en content marketing te maken, heb je al gered jezelf voor een hoop tijd en gedoe.

Hieronder zullen we de voordelen en mogelijkheden die u krijgt door het gebruik van Loggershut om uw merk te versterken en content marketing te creëren.

Marketing strategie

U zou absoluut de beste resultaten van uw marketing begroting willen krijgen. Daarom is het belangrijk dat u niet alleen veel tijd te besteden aan het vinden van meer of minder willekeurige sociale media influencers dat je denkt dat zou goed zijn voor uw merk.

Hoe u uw marketing bericht te distribueren en uit te voeren in relatie tot een actieplan is waar Loggershut, onder andere dingen, kan een groot verschil voor u maken.

Maar laten we eerst duidelijk maken:

  • Loggershut is geen reclame-of marketing bureau!
  • Wij produceren geen heerlijke Video's, afbeeldingen of anderszins de visuele expressie
  • Aan de andere kant, onze influencers, zoals in hun eigen context op sociale media, creëren het goede kader voor uw merk

Daarom, Loggershut is de plaats waar u bespaart veel tijd wanneer uw marketing strategie is vastgelopen en je bent klaar om uit te voeren op: marketing, die deel uitmaakt van uw marketing mix.

Inkomende versus uitgaande marketing

Traditionele marketing probeert uit te schreeuwen voor potentiële klanten, zelfs als je niet weet of de ontvangers geïnteresseerd zijn. De voorbeelden van dit kunnen televisie of post-geclassificeerde reclame, banner aankondigingen, of buitenstaanders zijn. Dit soort marketing heet  "outbound marketing ". Als we gebruik maken van onze smartphones voor onderzoek en sociale media, kan het niet verbazen iedereen dat uitgaande marketing snel kan een dure vorm van marketing geworden.

In TegensTelling tot outbound marketing, inkomende marketing werkt over het algemeen aanzienlijk beter. En het is gewoon inkomende marketing, die influencer en content marketing kenmerken. Dit leidt tot content die consumenten in het aankoopproces begeleidt.

Als klant bij Loggershut, krijgt u directe toegang tot vertrouwde verkopers van uw product, namelijk de betrouwbare influencers. De influencers kunnen dan een dialoog voeren met hun volgelingen en vragen oplossen met betrekking tot hun persoonlijke ervaring van uw product.

Laten we eens kijken naar verschillende soorten van marketing:

Visuele marketing

85% van de indrukken die wij ontvangen worden verwerkt door onze visuele betekenis. Daarom is Visual marketing zo belangrijk!

Wanneer u wilt gebruiken influencer marketing, een van de eerste dingen die je moet jezelf afvragen is: is mijn product of dienst geschikt voor visuele marketing? De mode-industrie en andere industrieën met heerlijke kleuren en stijlen hebben daarom gekroond dagen op Instagram met influencer marketing.

Maar zelfs als uw product is niet kleding, schoenen of accessoires, kan het zijn dat uw product geschikt is voor influencer marketing. Voorbeelden hiervan kunnen zijn:

  • Test dat gadget via YouTube
  • Test app via YouTube
  • Uw product wordt onderdeel van een situatie of een foto omgeving, en wordt daarom geschikt voor Instagram

Social media marketing

Visuele en sociale media marketing gaan hand in hand. Als je zegt visuele marketing, zeg je ook Social Media Marketing-althans wanneer we aannemen dat u wilt dat de voordelen van het gebruik van inkomende marketing.

Loggershut werkt niet op alle sociale media platforms, maar vooral op de sommige platforms, waar we weten dat je succesvol kan zijn. We werken met u samen om een mediapakket op maat te hebben dat optimaal is voor uw merk.

Bijvoorbeeld, heeft het geen zin om Twitter te gebruiken om een mooie foto van uw product te promoten. Evenzo, een media met de voors en tegens die het geeft kan een overgewicht in een bepaalde leeftijdsgroep.

Evenement marketing

Wilt u de aandacht vestigen op een nieuwe opening van een winkel, nieuw product of een gebeurtenis die u hebt gebruikt veel energie en economie te creëren, u eenvoudig uitnodigen Loggershut om de juiste influencers uit te nodigen.

De influencers zullen zich uniek voelen, en deze influencers, typisch instagrammers, kunnen goede situatie posten in uw milieu en met uw producten maken. Dit soort berichten kunnen vaak zowel goede delen en interactie met de volgelingen van de influencers. 

Ambassadeur Marketing

U kiezen via Loggershut om een ambassadeur korps te creëren. Het kan voordeel in deze context zijn dat u één of meerdere influencers over en opnieuw wilt gebruiken. Een goed argument hiervoor is dat een influencer uniek is in zijn niche, en heeft daarom een zeer toegewijde liefhebber.

Het kan ook zijn omdat de influencer heeft een groot publiek van de fans, bijvoorbeeld in gaming, en daarom is een aantrekkelijke ambassadeur voor je.

De kunst is het creëren van een relatie en een omgeving, dus de ambassadeur blijft een ambassadeur voor u, maar niet overschaduwen uw merk.

Met het oog op de loyaliteit van de ambassadeur, u overwegen de ambassadeur als een externe werknemer, te worden begroet met lof en feedback, zoals de collega's zie je op een dagelijkse basis.

Internationale marketing

Als u een brand die niet alleen wordt verkocht in een land, maar in verschillende markten, Loggershut is ook een natuurlijke en goede keuze voor je.

Loggershut is online in een breed scala van landen, dus via Loggershut u directe toegang tot influencers die spreken de lokale taal.

Het is niet zonder reden dat we in Loggershut denken wereldwijd, maar werken lokaal. Het zal u de essentiële hulp in uw dagelijks werk in het uitvoeren van marketing campagnes geven.

Content Marketing Bureau

Content marketing bij Loggershut omvat:

1) Vind de influencers die het beste zijn voor uw merk

Gebaseerd op uw merk, stellen wij een plan voor welke influencers het beste verhaal kunnen tot stand brengen vertellend over uw merk. Bijvoorbeeld, kan het vorige berichten, blogposts, en Video's die de invloeden interessant te maken of omdat de influencers zijn echt goed binnen een bepaalde niche die past bij uw branche of product.

Het kan ook de keuze van of een combinatie van: digitale bloggers, Social Media influencers (Instagram, Facebook en YouTube, enz.). Op deze manier u toegang tot zowel bloggers en Vloggers (influencers die Video's maken).

Dit, in vergelijking met het grote aantal influencers we vervolgens het scherm, is een tijdrovend proces.

Bovendien, sommige influencers, bijvoorbeeld:

  • Is al contractueel gekoppeld aan een van uw concurrenten
  • Is volledig geboekt tijdens uw campagneperiode
  • Mogelijk te hoge salaris verwachtingen ten opzichte van uw campagnebudget

dus het kan niet de grootste verrassing dat Loggershut kan ook een groot verschil voor u te maken.

Als u op zoek bent naar Mega-influencers met 100000 + volgelingen of anderszins sterk geprofileerde en bekende influencers, Loggershut is precies de juiste plaats voor u als uw marketing strategie is om de dure mega-influencers te gebruiken om hype te creëren en je zo later wil micro-influencers gebruiken om een lange levensduur te creëren voor uw marketing campagne.

Als u op zoek bent naar micro-influencers omdat je weet dat je het meeste uit uw marketingbudget en een betere interactie tussen de influencers en hun volgelingen of abonnementen krijgt, heb je ook landde de juiste plaats.

 

2) Creëer authenticiteit in de communicatie

Wanneer u ervoor kiest om sociale media-invloeden te gebruiken, u ook kiezen om ja te zeggen tegen het gebruik van de vooronderstelling dat de sommige influencers maken hun universum voor u beschikbaar. Dit betekent niet dat u beslissen wat de influencer zegt of het frame van de manier waarop uw product of dienst wordt gepresenteerd. Het lijkt misschien angstig provoceren, maar je krijgt de beste resultaten als de influencers gebruik maken van hun eigen omgeving als je anders zal leiden tot onnodige ruis in de geloofwaardigheid van de schuldeiser en de communicatie met de volgelingen van de influencers.

Als wij veronderstellen dat u overtuigd bent om iets te kopen, zult u eerder kopen als u de verkoper of de reclame vertrouwt. Ook uw merk zal genieten van de authenticiteit die de influencers natuurlijk te maken bij de communicatie van uw marketing en Sales bericht.

3) Creativiteit

Omdat veel van de micro-invloeden zijn niet opgeleid professionals, er zijn ook een aantal dingen en trucs die micro-influencers moeten leren langs de weg.

Daarom trainen we onze micro-influencers om creatiever te worden, inspiratie op te doen voor de micro-invloeden en hun leidinggevende te zijn in relatie tot wat gedaan kan worden en wat niet onvoorwaardelijk een goed idee is.

4) De Marketing Wet

Content Marketing Manager
Wij creëren evenwicht in uw content marketing

Wij doen ons uiterste best om de richtsnoeren van de ombudsman van de consument na te leven. Dit omvat het feit dat de jongste van onze influencers toestemming moeten hebben van hun ouders als de commerciële samenwerking moet worden gesloten.

De influencers die een baan laten vervoeren door Loggershut zal worden geïnstrueerd dat #reclame en #merk/bedrijf moet verschijnen als de eerste in verband met een commerciële post.

Daarnaast heeft Loggershut gekozen om geen verband te hebben tussen influencers en bedrijven die bieden: seks, hard drugs en gokken.

5) Tijdschema

Influencers, net als vele andere mensen, kan een drukke weekdag. Daarom, het is niet alle influencers die zijn gewoon snel te reageren en berichten te maken.

We volgen onze influencers op de voet en optimaliseren de hele tijd zodat we weten welke influencers het beste op tijd kunnen leveren.

6) Vergoeding

Als u wilt vestigen in producten, diensten, geld of een combinatie van hen, Loggershut kan nuttig zijn in dit verband.

Typisch, wilt u de producten rechtstreeks naar de influencers uitzenden, maar de betaling is gewoonlijk niet iets uw boekhouding enthousiast is over als er vele kleine transacties zijn.

Als u verbonden bent met een affiliate programma, is er een fundamentele uitdaging in het uitleggen van de influencers waarde hier.

7) Analyse

Zowel in onze screening voor de beste influencers voor u en als je eenmaal hebt voltooid uw campagnes via Loggershut, hebben we toegang tot essentiële gegevens, zoals:

  • Engagement rate gelijk aan het totale aantal overeenkomsten (zoals likes, opmerkingen en delen op, bijvoorbeeld, een influencer Instagram profiel), die u verdeelt met het totale aantal volgelingen. Dit aantal wordt gedeeld door het aantal posten voor deze influencers op Instagram. Dus, je hebt de gemiddelde inzet per Instagram post. Verward? Zo ja, dan is er nog een goede reden om Loggershut gebruiken;)
  • Bereik (aantal personen/potentiële klanten die worden blootgesteld aan uw merk via een bepaalde influencer tijdens de campagneperiode)
  • De meting van de macht zodat weet u wat werkt en wat niet kan werken

Likes, aantal volgelingen, opmerkingen, etc. zijn alle factoren die we gebruiken in onze analyse werk.

8) Content SEO

Bent u op zoek naar bloggers die graag artikelen over uw product of diensten te schrijven, dan u een waardevolle link naar uw website te krijgen. Dit kan helpen bij het creëren van een natuurlijke link profiel voor uw website, waardoor het versterken van uw website in zoekmachines zoals: Safari, Google en Bing.

Aangezien dit niet een campagne, Loggershut kan worden  "alleen" uw tool om in contact te komen met de bloggers, maar Loggershut kan niet garanderen dat de blogpost met uw link blijft online. U ook de ervaring van dezelfde uitdaging via andere media, dus je werkt met zoekmachine optimalisatie, dus dit is niet een nieuws voor je, maar gewoon een normale voorwaarde.

9) Vermijd dure software

Met Loggershut u niet hoeft te kopen een breed scala van software, hetzij per. stuk of over het algemeen wordt een te dure oplossing voor je.

Aanvankelijk merkten we wat Loggershut niet is. Wij zijn geen reclame-of marketing bureau.

U Loggershut daarom beschouwen als a: One stop shop oplossing voor de implementatie van uw marketing campagne-en hier krijgt u waar voor uw geld.

Bent u al overtuigd en wilt u graag beginnen met het maken van uw eerste content marketing campagne?

Content plan

Of u ervoor kiest om uw content marketing bureau te gebruiken om een contentplan te maken of je het zelf doen is niet zo cruciaal. Dus hier zullen we bekijken wat uw content plan moet bevatten en wat voor soort content die u gebruiken voor uw campagnes.

Laten we beginnen met het contents plan zelf:

Voer bijvoorbeeld in een Excel-blad de volgende kolommen uit:

  • Datum van publicatie
  • Type content
  • Titel - Beschrijving
  • Producent
  • Deadline voor content
  • Status
  • Reactie - bewerker

Onder elke kolom, voer een rij per: datum van publicatie van de content. Op die manier heb je een jaar oude content, en het volgende jaar kan gebruik maken van dezelfde content van plan te plannen en te optimaliseren.

In de rijen onder de bovenstaande kolommen u direct de verschillende marketing vormen plakken die eerder in dit artikel zijn beschreven.

We zijn begonnen met uit te leggen waarom Loggershut is gemaakt, juist omdat we weten het belang van goede content, maar het kan zeer tijdrovend zijn om content te creëren en, in het bijzonder, persoonlijke content. Daarom sluiten we dit artikel door het certificeren van de vele voordelen die u krijgt van het gebruik van user-generated content:

Gebruiker gegenereerde content

Binnen Social media marketing praat je over user-generated content. Zoals in veel andere contexten, zijn er Engels afkortingen voor deze: User generated content (UGC) of UCC (User created content), die ook betrekking heeft op het concept van user-generated content. Maar waarom is user-generated content zo belangrijk?

Als we spreken influencer marketing, het is super belangrijk omdat de influencers, voor uw merk of bedrijf, kan de content die u worstelt om te produceren op een regelmatige basis te maken. Iedereen die heeft gezeten met een jaarplan en vastbesloten zijn marketingmix wetende dat het ongelooflijk resource-intensief om een ambitieus plan uit te voeren.

Als u influencers gebruikt om door de gebruiker gegenereerde content te maken, u dus eenvoudig nieuwe content maken over uw producten en services, bijvoorbeeld 14 dagen uit elkaar. En er zijn geen beperkingen aan of u influencers kiest die: blogs, vlogs (video), Instagram of, bijvoorbeeld, Tjilpen, als hun favoriete media hebben.

Je krijgt op die manier:

  • Content die u later de rechten om te gebruiken over en weer
  • Verkeer naar uw winkel en/of webshop waar de mogelijkheid bestaat om meer goederen of diensten te verkopen
  • Branding en aandacht via Social Media
  • Geen spam-achtige content die beter werkt dan traditionele uitgaande reclame

Met de aanvaarding van de influencer, u vervolgens een zogenaamde: donkere post. Een donkere post werd uitgevonden door Facebook, maar wordt vandaag gebruikt op bijna alle van de sommige platforms. Op Instagram en Snapchat, is het zelfs standaard geworden met de mogelijkheid om donkere berichten te maken, dus het is gemakkelijk voor u om mee te werken. In al zijn eenvoud, betekent het dat u de post van de influencer in uw marketing eenvoudig hergebruiken zodat u nieuw en authenticiteit in uw content creëert.

Op die manier neemt u de sociale media engagement dat de influencer heeft gemaakt en recycleert dit bericht via sociale media reclame, of net als onderdeel van uw e-mail nieuwsbrief flow.

Bijvoorbeeld, als u een winkel in Londen en je hebt een influencer uit dezelfde stad, u de Londense invloed post in Londen te stimuleren alleen. Is het een bekende persoonlijkheid of een zeer belangrijke opinieleider uit Londen in uw industrie of niche, of in Londen media in het algemeen, dan u de influencer om een lokale ambassadeur voor uw merk via een donkere post te worden.

Op die manier voegt u de invloeden in uw cross channel mix en u voorkomen dat uw merk content wordt louter commerciële berichten die eigenlijk beter geschikt zijn om te laten zien aan uw zakenpartners of aandeelhouders die niet uw kern publiek als we spreken verkoop.

 

 

Content marketing bij Instagram

content marketing bij Instagram

Content marketing campagne

Content marketing

Een gebeurtenis die wordt weergegeven als content marketing

content marketing nederland